2008. május 31., szombat

tukorkep


most, h. vege a "90 naposnak" (gy. k. - bar szerintem nincsen ebben az orszagban olyan ember, aki ne tudna, mit takar a kilencvennapos -: fogyokura), hatarozottan megkonnyebbultem! szo szerint is: majd' tizenot kilo ugrott le rolam! hurrrrrrraaaaaaaa. optimizmusnak azonban csak annyi helye lehet, h. tovabb kell folytatnom... holnap lesz a 91. nap, es a pszichowellness konyv segitsegevel igenis visszanyerem regi alakom. most majdnem azt irtam: regi enem. lehet, h. freudi elszolas? hmm. az oreg "fredi" biztosan kiakadna ma tolem: nem eleg az alom, jon(nek) az elszolas(ok) is? miert hiszem azt, h. akkor vagyok a regi, a jo, az okos, a .... (tetszoleges pozitiv tulajdonsagok behelyettesitendok!), ha a sulyom sokkal kevesebb? az idiota reklamokat se hibaztatom, ahol minden no vekony, karcsu, szemranctalan, UV- es UVB-mentesen napbarnitott, mucickokkal, műszájjal dusabban, vakitoan feher mosolyt villant a nezokre. a lenyeg, az ok, ami miatt belefogtam: a bőrömben akartam - nem jobban, hanem - jol erezni magam. eddig sikerult. "koszjolvagyok!" :) nem lettem rancos, se lottyedt. a borom valahogy velem egyutt ment ossze, es nem valtam olyan kutyussa, akinek a bundaja kb. hat szammal nagyobb, mint szukseges lenne neki! ergo: sikeres 90 nap all mogottem. ez nem a reklam helye, de mit tegyek, ha tkp. naaagggyon orulok? visszaemlekszem, es most is mosolyra kesztet, amikor a tukor elott allva azt mondogatom magamnak hangosan, hogy szep, csinos, nagyon csinos es okos vagyok... :) am nem lettem az. akarhanyszor mondtam is el, mar-mar ritualeszeruen, a nadragomba ugyanugy kellett beleszuszakolnom magam, mint annakelotte. most pedig leesik rolam. :) hu de ciki!! juteszembe: holnap mit veszek fel, amikor dolgozni megyek? igen, jol irtam. holnap, vasarnap kezdodik nekem a het munkailag, tart pentekig, majd szabadszombat. vasarnap aztan ujraindul a mokuskerek!
most mar ideje befejeznem, az álommano mar meghintett a zsakjaban talalhato porral, es szemem leragad. joccakat neked is! :)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon örülök, és beraktalak a blogomba és a honlapomra is. :) :) :)

Névtelen írta...

Pfuuu, gratulalok!:) Nekem is el kellene kezdenem!:( :)))))))))))))

Névtelen írta...

csalókanapfeny voltam az iment:)