2008. június 23., hétfő

vasarnapi nem siras

hallottad mar bizonyara te is azt a "babonat", h. aki penteken nevet, vasarnap - kb. ugyanolyan intenzitassal - sir.
jelentem: megdontottem ezt, ugyanis nem volt siras, de még siraskozeli allapot sem.

tortent viszont valami:
annak ellenere, hogy a hollandoknak szurkoltam mar az 1974-es futballfiesztan is, es barmennyire jovagasu ficko van basten - ha jol emlekszem, az akkori csapatban jatszott is (de erre nem veszek merget!), hatarozottan orultem az oroszok gyozelmenek!!! HURRA!! izgi volt a meccs: jatszottak, kuzdottek, szerintem kivaloan, melto ellenfelekent a favorit hollandoknak. sssőőőőőőőőőtt!

a het kerdese (a focivilagban ofkorsz) a talalgatas: ugyanaz a spanyol csapat, amelyik lemosta 4-1-re az oroszokat az elso talalkozasukkor, vajh mit jatszik a kuzdo, nyerni akaro, a vasarnapi meccset elmismasolo olaszoknal klasszisokkal jobb/szebb focit mutato orosz csapattal?

tippeket keretik leadni! :) mit szolnatok egy nemet-orosz dontohoz?

Nincsenek megjegyzések: