2008. augusztus 25., hétfő

allergia. OK. na de mire?

ma ismet kijott rajtam a bőrragya, azaz az algeriam. na jo, perszehogy az allergiarol beszelek, de en igy nevezem. :)

csak azt tudnam , mitol? mi okozza? legutobb kiderult, h. a szőrös gyumolcsoket nem ehetem.
OK!

kibirtam ezt addig, mig a sogornomek nem hoztak Nyiregyhazarol sajat termesu, istenifinom, biobarackot . (bio. ertsd: nem volt permeztezve!) megettem vagy 5 darabot egy ulto helyemben, es vartam a viszketest, majd a fulladasos halalt. am egyik sem erkezett. ennyit az algeriateszt eredmenyenek helyessegerol.

ma ellenben szilvat ettem delelott, ebedre pedig egy kis furt szolot. am mire a ceghez ertem, mar viszkettem (kb. egy ora telt el az eves es a viszketes kozott).

szornyu, milyen vala a combom eleje: egybefuggo, tarjagos, piros fenefranc. de olyan, melynek megléte a nadragon keresztul is eerzheto volt, mert amikor simogattam (= vakartam), ereztem, hogy "pupos".

calcimusc injekciot ittam, bevettem egy claritint , plusz megittam egy sandosten calcium pezsgotablettat. ezek utan mert volna nem elmulni! nanahogy megszunt! halistennek!

nameg hala a zuramnak, aki lohalalaban kerekezett be hozzam az eletmento gyorssegellyel!
es ő is vigyazott ram... :) , amit kulon koszonok neki! :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

nem akarlak elkeseríteni, de biztosan hallottál már a kereszt allergiáról,
amit sajnos a szőlő is kiválthat, tapasztalat...
desajnálom!!!!

oximoron írta...

hallani hallottam mar rola, valoban, de altalaban a gorogdinnye volt a mumus. a szolorol nem tudtam, hogy ő is tud ilyent. most mar tudom. :(