2008. december 11., csütörtök

a szexista – csak azért is !


Azt mondtam neki ma MSN-en, hogy olyan szexista
(mert minden O-rol "az" jut az eszébe!),
mire ő: „éééén? inkább te!! tán olvasnod kéne a blogodat”.

Kérdőjeleimre csak ennyit írt: „igen. nézd meg, miket írogattál.”

Utánaolvastam, megnéztem saját blogom.

Nos, lehet abban valami, hogy az utóbbi (max. 1 honapban) erotikusan „kicsit” talán túlfűtött voltam, de ennek is megvolt az oka: öööő. :)

DE hogy _valóban _ legyen némi alapja az MSN-en kapott, „rosszindulatú” megjegyzésének, beteszem ezt a képet.
Íme, a bizonyság: egyáltalán nem vagyok szexista! :)

2 megjegyzés:

♥ Braja írta...

Well that's all wonderful except I don't read Hungarian. Do I know you, incidentally?

oximoron írta...

Braja, I have a tranlater in my blog. maybe it can help you. :)
No, we are not know each other. Yet :)