2009. január 28., szerda

Lapszél

Fehéren-feketén kijelentem, hogy legközelebb nem sietek, ha mosnom kell. Igaz, megkönnyíti a dolgom, hogy nálunk megvalósult a szelektív szennyesgyűjtés: külön tartóban várják a tisztítást a fehér és a színes ruhák. Múltkor nagyon igyekeztem, és csak a sötétkék, illetve fekete színűeket dobáltam gyorsan a mosógépbe. Örültem, mert ez a program hamar lejár. De jaj! Eszembe jutott, hogy a zsebeket nem néztem át, így már nem is vártam annyira a mosás végét. Sajnos, sejtésem beigazolódott: kaján vigyorral figyeltek a papírzsebkendő-fecnik a tisztára mosott ruhákon. Feketén-fehéren.

4 megjegyzés:

Milene írta...

:)
Fel a fejjel, én is jártam már így! Utána egy darabig nem felejtettem el átnézni a zsebeket. Amúgy nálunk is szelektív a szennyes gyűjtése (is).
Hoztam Neked egy kérdést.
http://zsannamanna.blogspot.com/2009/01/fuggosegeim.html

Névtelen írta...

nálunk nincs szelektív gyűjtés, de a zsebeket mindig kiürítjük mielőtt beraknánk a ruhákat a szennyestartóba, mégis előfordult már velünk is, nemegyszer.. s érdekes h mindig a sötéteket lepi el :)

Névtelen írta...

Az eset tanulsaga: hasznaljunk textilzsebkendot!

Wildwood Flower írta...

Ez a függőségeim játék jól hangzik. Kedves smile manó, ha kitöltöd passzold nekem is tovább. ;)