2009. május 19., kedd

zizi vagyok?


szerintem teljesen megzakkantam. igen.

mára szabadnapot kértem, hogy el tudjak menni az este hatkor kezdődő, "problémás tájak edzése" című órára (gondolom: has, popsi, comb, kar, hát).
eddig OK!

DE: egész délelőtt takarítottam, majd ebédet főztem, most meg itt ülök, és úgy érzem, majd' lecsukódik a szemem.
hamarosan indulnom kéne, de nincs kedvem.

(16:16: most néztem az órára)

mért? mért? mért?
mert fáradt vagyok? - igaz.
mert kurva messze van az edzőterem? - igaz.
mert ..., mert ..., mert...
... és félek, hogy tényleg nem fogok elmenni!

bassszus!
az is lehet ám, hogy a problémás tájak mégsem a fentebb leirtak,
hanem valahol a fejemben található, és úgy hívják: agy.

2 megjegyzés:

Lora írta...

egyrészt: büszke vok Rád, mert én tudom, amit a többiek itt még nem: hogy végülis elmentél.
aztán: teljesen természetes, hogy minden testrészed tiltakozik és nincs kedved elmenni - elvégre ez nem csak egy kis dumaparti a "csajokkal", hanem konkrét kínzás (sztem).
aztán: az agyadba azt szeretem a legjobban, hogy minden a helyén van! szóval nem hiszem,h problématikás tájék alatt neked az agyadat fogják trenírozni ma. ügyilegyél! ;)

J írta...

dejó, hogy végül elmentél;-) Ügyes vagy! És le merném fogadni, hogy jó érzés most utána!!:-D