2009. november 10., kedd

milyen kávé vagyok?

Ты - мокко.
image
После тебя остается сладость и шоколадное послевкусие.
Вообще, ты - странное смешение сладости и горечи.
Что-то - внешнее, что-то - внутреннее.
Тебя любят не все, но даже те, кто любит - любят за разное.

sir_archet
http://infiction.ru/
Пройти тест
A kérdés az volt, hogy milyen kávé vagyok...
a teszt eredménye szerint: "MOKKA"
(nem is értem a kérdést: hát kávékávé, nem?)

a "szöveges értékelés" szerint:
utánad édes és csokoládés utóíz marad.
általában az édes és a keserű különös keveréke vagy.
ami kívül, az belül is.
nem szeret mindenki, sőt azok, akik igen, ők is mind másért.

7 megjegyzés:

kacskaringopia írta...

Tök jó, de ezt Te hogy érted? :-)

oximoron írta...

mit hogy értek? :)

kacskaringopia írta...

Hát a tesztet, az egy orosz oldal vagy nem???:-)

oximoron írta...

javagyúgy! :)
hát igen egyszerű a dolog: tudok oroszul! :) legalabbis annak idejen még nagyon jo szinten beszéltem és ertettem a nyelvet. manapsag már nem megy minden annyira olajozottan, bele kene jonni, kint lenni kb. min. 10 napot, es akkor ismet jol beszelnék.

Lora írta...

most akkor nincs a kerekeföldön még egy ember, aki azért szeret téged, amiért én szeretlek Téged?
hmmm.... fura... de izgalmas! :)

Glennis írta...

A delicious hot cup of coffee, I too
have one in my hand, lets enjoy the aroma together at opposite ends of the world!

kacskaringopia írta...

Aha értem!Ügyi vagy! Én meg szerbül tudok, így egy kicsit oroszul is, mert a szláv nyelvek hasonlítanak.