2010. január 2., szombat

ő még csak most (2x) 14


sok-sok év után megnyíltam valakinek,
nem oly sok éve megnyílt nekem valaki
akivel gyakran szavak nélküli
mégis teljes értékű beszélgetésnek
vagyunk önmagunk is tanúi
mi örülünk egymásnak, míg környezetünk
nem mindig érez hasonlóan velünk
a kettőnk közti érzés kékhold-gömbölyű
őszinte-fájdalmas-gyönyörű


boldog születésnapot, Bé!

saját kezűleg készítettem neked ajándékot.
bevallom, nem ment könnyen, mert az olló gyakran mást akart, mint én, de íme a hóesés legjava. válassz közülük!
  


3 megjegyzés:

Lora írta...

a hópelyhecskéktől épp annyira elérzékenyültem, mint ahogy a cimkétől szoktam. mert jó ideje ott van, hogy bémintbarát és az sokat jelent. köszönöm!

oximoron írta...

jo, hogy te vagy! :)
a bémintbarát nem oly konnyen tunik el, mint a valodi hopehely...

Kék Paripa írta...

Jó a vers. A formához nem értek, de a tartalom...