2013. július 6., szombat

a munkanélküliség elviselhetetlen szorítása

lassan mondom, hogy mindenki megértse: d o l g o z n i  a k a r o k!

Profi korrektor, lektor, olvasószerkesztő felkínálja tudását azoknak, akik igényesek a kezükből kiadott munkára, legyen az 
• szakdolgozat, disszertáció, egyetemi-főiskolai jegyzet (A bibliográfia szabályos elkészítését, a hivatkozás és az idézés nehézségeit különösen a szakmai folyóiratokban megjelenő cikkek vagy dolgozatok esetében megoldom én!)
• könyv
• pályázat
• PR-cikk, PR-kiadvány
• termékismertető
• szórólap, brosúra
• bármilyen újság (periodika, magazin, hetilap)
• weboldal/honlap 
• vagy egyéb önnek fontos tanulmány, kézirat, cikk
Ne feledje, az idegen szavak helytelen használata is okozhat félreértést, ezt lektori munkámmal kiküszöbölöm. 
Ön megírja a "kötelezőt", elküldi nekem, és meggyőződésem, hogy olyan művet kap vissza, amelyik megfelel a legigényesebb helyesírási-stilisztikai elvárásoknak.

5 megjegyzés:

Agyrágóbogár írta...

nézd meg az emailjaidat, küldtem valamit

Agyrágóbogár írta...

nézd meg a mailjeidet, küldtem valamit

oximoron írta...

köszi, láttam, most ügyködöm rajta, de nekem ezek mindig olyan bonyik! :)

Bohóc írta...

Remélem hamar vége szakad ennek az állapotodnak s megleled.

Hanczur írta...

Munkád mindig lesz. Állásod lehet, hogy már nem. Bár nekem Nufi azt szokta mondani, hogy kérjél, s megadatik.
Neked szurkolok.